Budynek administracji miejskiej Stadtkevelaer

Sprawy społeczne

Neue Telefonsprechzeiten in der Wohngeldstelle

Ab dem 1. September 2024 bietet die Wohngeldstelle der Wallfahrtsstadt Kevelaer festgelegte Telefonsprechzeiten an. Ziel ist es, Anfragen gezielt zu bündeln und neue Kolleginnen effizient einzuarbeiten.

Das sind die Telefonsprechzeiten:

• Montag, Mittwoch und Freitag: 09:00 Uhr bis 11:00 Uhr
  • Dienstag und Donnerstag: 13:00 Uhr bis 15:30 Uhr

Außerhalb dieser Zeiten können Anfragen per E-Mail gestellt werden.

Weitere Infos und Kontaktdaten finden Sie unter folgendem Link unter der Leistung „Wohngeld“:

Pomoc w zakresie dostępności

• Ogólne

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze strony internetowe były dostępne. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w naszym oświadczeniu o dostępności. Możesz przesłać nam sugestie dotyczące ulepszeń za pośrednictwem naszego formularza opinii Zgłoś dostępność.

• Rozmiar czcionki

Aby dostosować rozmiar czcionki, należy użyć następujących kombinacji klawiszy:

Większy

Ctrl

Mniejszy

Ctrl
  • Nawigacja za pomocą klawiatury

Używaj TAB i SHIFT + TAB do poruszania się po następnych/poprzednich linkach, elementach formularzy i przyciskach.

Użyj ENTER, aby otwierać łącza i wchodzić w interakcje z elementami.